اعزام مددجویان ماهنشانی به اردوهای زیارتی

کد :
70961
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 10:38

از پیشنهاد صفحه «اعزام مددجویان ماهنشانی به اردوهای زیارتی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
بهداشت و درمان
مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد:

اعزام مددجویان ماهنشانی به اردوهای زیارتی

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه مدد‌جویان این شهرستان در تابستان به اردوهای علمی و فرهنگی اعزام می‌شوند گفت: این اردوها در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت جامعه هدف انجام می‌شود.

معصومه ملکی در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای زیارتی و سیاحتی، علمی و فرهنگی برای جامعه هدف در ایام تابستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۲۵ نفر از مددجویان این نهاد به اردوهای تکلیفی و سراسری اظهار کرد: این اردوها شامل اعزام دختران دانش‌آموز مقطع یازدهم تحصیلی و دختران مشمول طرح یاس بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه برگزاری این اردوها با همکاری موسسه تخته‌سیاه انجام شد، افزود: کسب تجربه و مهارت در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی از اهداف برگزاری این اردوها است. 

وی در رابطه با فعالیت‌های موسسه تخته‌سیاه مطرح کرد: تحکیم بنیان خانواده، کشف و شناسایی ظرفیت‌های مددجویی و دانش‌آموزی، نیازسنجی فرهنگی، مشاوره‌ای و روان‌شناسی، مهارت‌ها، کسب و کار‌ها و استعداد‌های کارآفرینی اشتغال از اهدافی است که در ارائه مسائل آموزشی با موسسه تخته‌سیاه دنبال می‌شود.

ملکی گفت: در همین راستا با همکاری موسسه مسائلی همچون اخلاق عملی، سبک زندگی دینی اسلامی از منظر ائمه‌ اطهار (ع)، برگزاری جلسات کارگاه مهدویت، نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بصیرت دینی، آسیب‌‌شناسی فضای‌مجازی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای اعزام مددجویان دیگر به اردوهای سراسری و زیارتی خبر داد و گفت: این اعزام‌ها به مقصد خراسان رضوی، البرز، کرمانشاه انجام خواهد شد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)