امدادگران اصفهانی، دردآشنایانی دلسوز برای فرزندان یتیم و نیازمند هستند

کد :
70962
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 10:46

از پیشنهاد صفحه «امدادگران اصفهانی، دردآشنایانی دلسوز برای فرزندان یتیم و نیازمند هستند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد منطقه چهار اصفهان:

امدادگران اصفهانی، دردآشنایانی دلسوز برای فرزندان یتیم و نیازمند هستند

رئیس کمیته امداد منطقه چهار اصفهان، گفت: کارکنان کمیته امداد در کنار امدادگری به خانواده های نیازمند، دردآشنایانی هستند که در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش، پیشگام بوده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، یعقوب سرلکی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه چهار اصفهان، از تجلیل کارکنان این نهاد بعنوان حامیان فعال فرزندان یتیم و نیازمند خبر داد و گفت: در میان 8 هزار و 192 نیکوکار فعال در طرح اکرام ایتام و محسنین، بیش از 250 نفر کارمند هستند و جمعی از ایشان کارکنان این نهاد می باشند که علاوه بر انجام فعالیت‌های خیرخواهانه خود در التیام دردهای روحی و روانی فرزندان ایتام و محسنین نیز ایفای نقش می‌کنند.

یعقوب سرلکی در جمع کارمندان و امدادگران کمیته امداد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، ادامه داد: احساس مسوولیت، اساس کار امدادگران است و بسترسازی و ارائه خدمت به مردمی که در سختی قرار دارند، امری ستودنی است.

وی با تاکید براینکه رضایت خداوندی و رسیدن به درجه رضوان الله با دستگیری از مردم نیازمند صورت می گیرد، افزود: تمام فعالیت های شما علاوه بر اجر دنیوی، ذخیره آخرت است و خدا همواره پشتیبان و یاری رسان شماست.

رییس کمیته امداد منطقه چهار اصفهان با بیان اینکه کارکنان این نهاد، به شغل و فعالیت خود بعنوان یک هدیه الهی نگاه کنند، گفت: برای کمک به همنوع باید نگاه ویژه خداوند متعال شامل حال انسان باشد و بی توفیق کسی است که خداوند فرصت خدمت رسانی به مردم را از او بگیرد. قطعا این حرکت خیرخواهانه کارکنان پیوند بیشتری را به زنجیره خیرو انفاق در عموم جامعه متصل خواهد کرد.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)