ارائه خدمات عمرانی به مددجویان با ظرفیت گروه های جهادی

کد :
70959
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 10:30

از پیشنهاد صفحه «ارائه خدمات عمرانی به مددجویان با ظرفیت گروه های جهادی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
بهداشت و درمان
مدیر اجرایی قرارگاه جهادی کمیته امداد زنجان

ارائه خدمات عمرانی به مددجویان با ظرفیت گروه های جهادی

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی کمیته امداد زنجان گفت: فرصت خوبی در حوزه عمرانی و درمانی فراهم شده تا با گروه‌های جهادی نمونه کاملی از هم‌افزایی بین دستگاهی را در خدمت به مردم شاهد باشیم.

سیدمسعود حسینی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه با همکاری گروه‌های جهادی موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود، گفت: حدود 10 تفاهم‌نامه با گروه‌های جهادی دیگر در حوزه عمرانی و بهداشت و درمان به خصوص دندان‌پزشکی داریم.

وی افزود: سال جاری نیز گروه الکفیل را به استان زنجان دعوت کردیم و به مدت چهار روز به جامعه هدف خدمت‌رسانی کردند، بیش از 2 هزار نفر از خدمات دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و بینایی‌سنجی در خدمت مددجویان قرار گرفت.

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان با اشاره به اینکه تفاهم نامه‌ای با گروه جهادی شهدای سهرورد خدابنده و موسی‌بن‌جعفر زنجان منعقد شد، اظهار داشت: قرار است 50 سرویس بهداشتی و حمام  احداث و تحویل داده شود.

وی ادامه داد: از سوی کمیته امداد نیز 15 میلیون تومان کمک هزینه داده شده تا سرویس بهداشتی و حمام تکمیل شود، در حال حاضر 30 گروه جهادی فعال در حوزه فرهنگی و معیشتی همکاری می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه اعزام اردوی جهادی به سه روستا نیز برگزار شد، عنوان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم یکی از مهم‌ترین مصادیق حرکت‌های امیدبخش، جهادگونه و عدالت‌خواهانه کمک به توسعه پایدار در این مناطق و ایجاد حس مشارکت‌جویی مردم در عمران و آبادانی روستاها است.   

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)