رفع مشکلات نیازمندان با پرداخت زکات/ تشکیل کمیته جهت جمع آوری زکات کشاورزان تایباد

کد :
70455
آخرین به روزرسانی :
15 مرداد 1403 - 14:47

از پیشنهاد صفحه «رفع مشکلات نیازمندان با پرداخت زکات/ تشکیل کمیته جهت جمع آوری زکات کشاورزان تایباد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
مسئول اداره اجرایی زکات کمیته امداد خراسان رضوی:

رفع مشکلات نیازمندان با پرداخت زکات/ تشکیل کمیته جهت جمع آوری زکات کشاورزان تایباد

مسئول اداره اجرایی زکات کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به شهرستان تایباد گفت: مشکلات مددجویان و نیارمندان با پرداخت زکات مرتفع می شود و در این خصوص نیاز به هم افزایی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام حسینی مسئول اداره اجرایی زکات کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به شهرستان تایباد به همراه ریبیس کمیته امداد تایباد، با رییس جهاد کشاورزی و تعدادی از خیرین و مودیان زکات شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
حسینی در این جلسه ضمن تشکر از همراهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با دبیرخانه زکات بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی نیازمندان و موددجویان نیاز به حمایت خیرین در زمینه های مختلف دارند و  این مشکلات می تواند از طریق پرداخت زکات مرتفع گردد .
دکتر اعتضادی رییس جهاد کشاورزی شهرستان نیز، ضمن اعلام آمادگی همکاری با دبیرخانه زکات گزارشی از وضعیت کشاورزی شهرستان ارائه کرد.
رضا جهانپور رییس کمیته امداد شهرستان تایباد هم  با بیان اینکه، در ۴ ماهه ابتدای سال مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در شهرستان جمع آوری و توزیع شده است، گفت: مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان نقد و مبلغ ۱ میلیاردو ۹۳ میلیون تومان غیر نقد در قالب بسته های معیشتی ، لوازم ضروری زندگی و خدمات عمرانی مددجویان جمع آوری شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۳۰۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان  وجود دارد و بیش از ۸۰ درصد اشتغال نیز در این زمینه می باشد . جهاد کشاورزی می تواند نقش مهمی در جمع آوری زکات واجب در کشت گندم  داشته باشد.
در این جلسه  مقرر گردید؛ کمیته ای متشکل از جهاد کشاورزی و دبیرخانه زکات با مراجعه حضوری به کشاورزان در خصوص جمع آوری زکات تشکیل گردد؛ همچنین با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت پسته و زعفران  و ظرفیت شهرستان در این موضوعات ، طرح شجره طیبه و دریافت پسته از طریق جهاد کشاورزی پیگیری شود.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)