مردم در پویش نذر قربانی مشارکت کنند

کد :
69389
آخرین به روزرسانی :
27 خرداد 1403 - 11:59

از پیشنهاد صفحه «مردم در پویش نذر قربانی مشارکت کنند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
امام جمعه نیر:

مردم در پویش نذر قربانی مشارکت کنند

امام جمعه شهرستان نیر گفت: یکی از درس‌های مهم عید سعید قربان، توجه به اقشار آسیب‌پذیر است که از مردم نیکوکار شهرستان نیر خواستاریم با شرکت در پویش «نذر قربانی» در این امر خیرخواهانه سهیم شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان نیر اظهار کرد: کمیته امداد با راه‌اندازی پویش «نذر قربانی» در تلاش است تا گوشت مورد نیاز مددجویان را در آستانه عید سعید قربان تامین کند.

وی ضمن قدردانی از این حرکت ارزشمند کمیته امداد، بیان کرد: از یکایک مردم مومن و نوع‌دوست شهرستان نیز خواستاریم تا در پویش «نذر قربانی» مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام نعمتی یکی از درس‌های بزرگ عید سعید قربان را یاری‌رسانی به محرومان جامعه عنوان کرد و افزود: پویش «نذر قربانی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه و با هر مبلغی که در توان مردم باشد در حال اجرا است که امیدواریم از این طریق موجب شادمانی نیازمندان در آستانه عید سعید قربان شویم.

امام جمعه شهرستان نیر چنین فعالیت‌هایی را بسیار مهم و موجب دلگرمی خانوار بی‌بضاعت جامعه دانست و گفت: دستگیری از نیازمندان علاوه بر افزایش همبستگی اجتماعی، رفع فقر و محرومیت را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)