پویش «مشق همدل» به یاری دانش آموزان نیازمند خراسان‌شمالی می‌رود

کد :
70664
آخرین به روزرسانی :
28 مرداد 1403 - 10:41

از پیشنهاد صفحه «پویش «مشق همدل» به یاری دانش آموزان نیازمند خراسان‌شمالی می‌رود» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
فرهنگی و تربیتی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

پویش «مشق همدل» به یاری دانش آموزان نیازمند خراسان‌شمالی می‌رود

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای پویش «مشق همدل» با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد با بیان اینکه کودکان سرمایه های آینده این سرزمین هستند و خیرین می توانند زمینه ادامه تحصیل این کودکان را با حفظ کرامت آنها فراهم  کنند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 14 هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم التحریر و پوشاک در اختیاردانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از خانواده های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه های تحصیل کودک خود نیستند در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک های خیرین در این زمینه بسیار یاری رسان خواهد بود.

الهی راد  به طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 3 هزار و 270 فرزند یتیم و 5 هزار و 70 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و 30 هزار حامی از این فرزندان حمایت می کنند و با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده ها کماکان چشم انتطار کمک های خیرین و نیکوکاران هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته امداد آماده دریافت کمکهای مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و در عین حال نیز سایر کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را بدست مددجویان تحت پوشش می رساند، افزود: خیرین نیکوکار می توانند با مشارکت در پویش«مشق همدل» از طریق کد دستوری # 058*8877*و شماره کارت 6037997950030610 برای کمک به تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند اقدام نمایند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)