اجرای طرح ارتقای سلامت مددجویان زنجانی

کد :
70963
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 10:58

از پیشنهاد صفحه «اجرای طرح ارتقای سلامت مددجویان زنجانی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

اجرای طرح ارتقای سلامت مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح ارتقاء سلامت و پیشگیری از سوء تغذیه کودکان نیازمند در حال انجام است.

روح‌اله صالحی با بیان اینکه طرح حمایت تغذیه‌ای از کودکان زیر پنج سال و مادران باردار به صورت دوره‌ای اجرا می‌شود، گفت: کودکان بهبودیافته طرح همسفره، از چرخه دریافت سبد غذایی کمیته امداد خارج‌ و افراد جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.  

وی تأمین بخشی از نیازهای غذایی، افزایش سلامت و هوش کودکان دچار سوءتغذیه را از اهداف اهدای سبدهای غذایی در قالب این طرح برشمرد و بیان کرد: هرچه کودکان سالم‌تر و باهوش‌تر باشند، جامعه پرنشاط‌‌تر و سالم‌تر خواهد بود.  

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: برای ارزیابی میزان اثربخشی خدمات ارائه‌ شده به كودكان بهره‌مند در قالب طرح بهبود تغذیه كودكان زیر پنج سال سنجش سلامت این گروه از جامعه هدف از طریق خانه‌های بهداشت ارائه می‌شود.  

وی با اشاره به اینكه به‌منظور اثر بخشی خدمات كمیته امداد استان زنجان در طرح كمك به بهبود تغذیه كودكان زیر پنج سال زمینه مشاركت خیران نیز در اجرای این طرح فراهم‌شده است، خاطرنشان کرد: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به سایت كمیته امداد به آدرس www.emdad.ir و ورود به قسمت «همسفره» و یا با شماره‌گیری #024*8877 * در طرح كمك به بهبود تغذیه كودكان زیر پنج سال مشاركت كنند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)