برگزاری برنامه‌های قرآنی با همکاری کمیته امداد و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان

کد :
70967
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 11:11

از پیشنهاد صفحه «برگزاری برنامه‌های قرآنی با همکاری کمیته امداد و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های قرآنی با همکاری کمیته امداد و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان

جلسه مشترک کمیته امداد استان و تولیت آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان به منظور بررسی همکاری‌های بین بخشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه 8 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در زنجان هستند، گفت: این آمار شامل 15 هزار مددجو است که در طول سال از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کمیته امداد در اشتغالزایی افزود: سال گذشته 5 هزار شغل در زنجان ایجاد شده است که همین موضوع نشان از همت والای این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف دارد.

صالحی در ادامه با اشاره به گستردگی نیازهای جامعه هدف کمیته امداد افزود: قطعا اگر مشارکت مردمی و هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها نباشد، منابع کمیته امداد به تنهایی پاسخگوی نیاز جامعه هدف نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همراهی اوقاف و کمیته امداد ثمرات مثبتی برای خانواده‌ها خواهد داشت، بیان کرد: توسعه همکاری‌ها به رفع فقر و محرومیت از منطقه کمک خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه پیشنهادی در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اوقاف و کمیته امداد در حوزه قرآنی گفت: با همکاری مشترک می‌توانیم نسبت به تربیت استعدادهای برتر قرآنی و توانمندسازی آنها اقدام کنیم.

وی همچنین با ارائه پیشنهادی در ارتباط با ایجاد خانه اکرام ایتام و یا مرکز انفاق در سطح شهر به منظور دسترسی بیشتر خیرین افزود: این کار نیز موجبات حضور خیرین را در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین فراهم خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان نیز ضمن اشاره به تاکیدات قرآن و دین مبین اسلام برای توجه به نیازمندان، گفت: کمیته امداد پشتیبان بزرگ برای امیدآفرینی در بین مددجویان است که موجب روحیه مضاعف آنها برای ادامه زندگی می‌شود.

وی با اعلام آمادگی اوقاف شهرستان زنجان در اجرای برنامه‌های مشترک با کمیته امداد افزود: استفاده از ظرفیت های فرهنگی موجود در سازمان اوقاف و امور خیریه می تواند به آموزش و نشر علوم قرآنی در میان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کند

رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان در این نشست خواستار انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و تعیین سرفصل‌ها و نقاط مشترک از سوی اوقاف و کمیه امداد برای گسترش و همکاری‌های فی مابین و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود شد و گفت: تبلیغ و ترویج برای جمع آوری کمکهای مردمی  باید با نگاه مناسب و جهت گیری صحیح انجام شود.

 

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)