تکمیل مسکن مددجویان خراسان‌شمالی بیش از یکهزار میلیارد ریال نیاز دارد

کد :
70966
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 11:05

از پیشنهاد صفحه «تکمیل مسکن مددجویان خراسان‌شمالی بیش از یکهزار میلیارد ریال نیاز دارد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مسکن و امور مهندسی ساختمان

تکمیل مسکن مددجویان خراسان‌شمالی بیش از یکهزار میلیارد ریال نیاز دارد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: یکهزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل یکهزار و ۸۱۱ واحد مسکونی نیمه تمام مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان و نیازمندان شد و اظهار کرد: تامین مسکن از اولویت های مورد نیاز خانواده های تحت حمایت این نهاد است.

وی گفت: تفاهم نامه ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان خراسان شمالی با همکاری و مشارکت بنیاد مسکن در سال جاری منعقد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار کرد: تفاهم نامه ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با بنیاد مسکن بسته شد که سهم استان ۷۰۰ واحد مسکونی است و در مرحله شناسایی خانوارهای متقاضی قرار دارد.

وی به تفاهم نامه ۱۰ هزار واحدی با بنیاد مستضعفان کشور نیز اشاره کرد و افزود: در این تفاهم نامه سهم استان ۶۵۱ واحد مسکونی بود که ساخته شد.

الهی راد به تفاهم نامه ۳۵ هزار واحدی با سپاه نیز اشاره کرد و گفت: سهم استان در این تفاهم نامه ساخت یکهزار و ۸۱۲ واحد مسکونی است که یک هزار و ۱۵۵ واحد تکمیل و تحویل شد و ۶۵۷ واحد نیز در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۲۵۶ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این استان ساخته و ساخت ۳۴۳ واحد مسکونی نیز در دست ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در این بازه زمانی ۶۲ مورد تعمیرات مسکن و ۱۳۵ مورد فضای جانبی انجام شد و همچنین ۲۶۸ مورد نیز در جریان ساخت است.

وی تصریح کرد: این نهاد حمایتی در سال گذشته ۲ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان داد.

الهی راد افزود: علاوه بر ساخت مسکن در این مدت برای ۷۸۶ خانواده زیر پوشش کمیته امداد استان لوله‌کشی گاز به صورت رایگان با هزینه ۸۱ میلیارد نیز انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین و روستایی خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش این نهاد اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان می کند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)