کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌ها از اولویت‌های کمیته امداد در اشتغالزایی مددجویان است

کد :
70968
آخرین به روزرسانی :
11 شهریور 1403 - 11:24

از پیشنهاد صفحه «کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌ها از اولویت‌های کمیته امداد در اشتغالزایی مددجویان است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
حقوقی و امور مجلس
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌ها از اولویت‌های کمیته امداد در اشتغالزایی مددجویان است

کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌های اشتغال با تکیه بر مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اشتغالزایی و بهره‌گیری از استعدادهای مددجویان از موضوعات مهمی است که باید در اجرای طرح‎های اشتغالزایی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار در صدر فعالیت و اولویت ‌های کمیته امداد در سال جاری قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه‌ کارکنان این نهاد در راستای تحقق اهداف کمیته امداد در بحث اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت در سال گذشته افزود: تا رسیدن به وضعیت مطلوب که همان خودکفایی و توانمندسازی محرومین جامعه است این روند با شتاب بیشتری ادامه یابد.

صالحی بر همت وتلاش جهادی وانقلابی برای خدمت حداکثری به مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند تاکید کرد و گفت: در سال جدید تلاش برای خودکفایی و توانمندی خانواده‌های عزیز تحت حمایت باید با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به هدفگذاری کمیته امداد در سال جاری در حوزه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه هدف افزود: کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌های اشتغال با تکیه بر مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اشتغالزایی و بهره‌گیری از استعدادهای مددجویان از موضوعات مهمی است که باید در اجرای طرحهای اشتغالزایی مورد توجه قرار گیرد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)