اجرای طرح یاس در کمیته امداد ویژه ۱۲۰ مددجوی دختر اداره 7 مشهد/ ثبت نام 120 مددجو جهت پیاده روی ار

کد :
70341
آخرین به روزرسانی :
12 مرداد 1403 - 10:25

از پیشنهاد صفحه « اجرای طرح یاس در کمیته امداد ویژه ۱۲۰ مددجوی دختر اداره 7 مشهد/ ثبت نام 120 مددجو جهت پیاده روی ار» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد اداره ۷ مشهد:

اجرای طرح یاس در کمیته امداد ویژه ۱۲۰ مددجوی دختر اداره 7 مشهد/ ثبت نام 120 مددجو جهت پیاده روی ار

رییس کمیته امداد اداره ۷ مشهد گفت: طرح یاس در کمیته امداد ویژه ۱۲۰ مددجوی دختر اداره 7 مشهد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید نعیم حسینی بیان کرد: طرح  یاس در کمیته امداد ویژه مددجویان دختر ۲۰ تا ۴۰ ساله با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دیگر امدادی برای ۱۲۰ نفر از دختران تحت حمایت برگزار شد.
رییس کمیته امداد اداره ۷ مشهد اظهار داشت: در این طرح افرادی فراگیری آموزش های تخصصی  در صورت بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
وی افزود: در طرح یاس با ارایه آموزش‌های :اجتماع محور، فرد توان انجام کار مشارکتی و ارتقای عزت‌نفس را پیدا می‌کند و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری می‌شود،ایجاد انگیزه درزمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح در بعد اجتماعی می‌شود.
حسینی در ادامه به اهدای ۶۶ بسته تحصیلی برای ۶۶ دانش آموز کلاس اولی خبر داد و گفت: دوره آموزشی پیش از ازدواج و انتخاب آگاهانه همراه با  مشاوره فردی برای ۳۵ دختر  و هدایت تحصیلی برای ۲۰ نفر دختر و پسر  برگزار گردید.
وی همچنین به ثبت نام ۱۲۰  مددجو برای پیاده روی اربعین خبر داد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)