ارائه خدمات رایگان کمیته امداد به 140 مادر باردار و شیرده تایباد

کد :
69204
آخرین به روزرسانی :
21 خرداد 1403 - 10:22

از پیشنهاد صفحه «ارائه خدمات رایگان کمیته امداد به 140 مادر باردار و شیرده تایباد » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رییس کمیته امداد شهرستان تایباد:

ارائه خدمات رایگان کمیته امداد به 140 مادر باردار و شیرده تایباد

رییس کمیته امداد شهرستان تایباد از اهدای سبد غذایی به ارزش 490 میلیون ریال به 140 مادر باردار و شیرده تحت حمایت امداد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا جهانپور با اشاره به اجرای برنامه رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند اظهار کرد: 140 نفر مادر باردار و شیرده نیازمند در شهرستان تحت پوشش برنامه حمایت غذایی کمیته امداد قرار گرفتند.
رییس کمیته امداد شهرستان تایباد با بیان اینکه این خانواده‌ها جزو پنج دهک اول قرار دارند که در این طرح از آنها حمایت می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌ های خوبی برای رفع سو تغذیه زنان باردار و مادران شیرده در معرض خطر سو تغذیه تدوین شده است.
وی افزود: به ازای هر نفر ماهیانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در بن کارت های اهدایی به مادران شارژ می شود که از ابتدای سال جاری تاکنون بن کارت 140 نفر از مادران باردار و شیرده مشمول و نیازمند دریافت خدمات بهبود تغذیه‌ای در شهرستان تایباد با اعتباری بیش از 490 میلیون ریال شارژ شده است.
جهانپور اظهار کرد: شناسایی مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه توسط مراکز بهداشت و درمان صورت می گیرد .
وی گفت: جامعه هدف با شارژ بُن کارت های خود به صورت ماهیانه می توانند با حضور در فروشگاه های معرفی شده توسط مراکز بهداشت نسبت به تهیه بسته پروتئینی و حبوبات اقدام کنند.
رییس کمیته امداد شهرستان تایباد افزود: رفع به موقع نیازهای معیشتی مادران دارای فرزند شیرخوار با نیازسنجی به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می گیرد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)