ایجاد 114 فرصت شغلی برای مددجویان قصرقند

کد :
70149
آخرین به روزرسانی :
1 مرداد 1403 - 09:10

از پیشنهاد صفحه «ایجاد 114 فرصت شغلی برای مددجویان قصرقند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی

ایجاد 114 فرصت شغلی برای مددجویان قصرقند

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قصرقند گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 114 فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، واجداد رئیسی، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قصرقند گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با اعطای تسهیلات و مشاوره‌های شغلی 114 فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه اشتغال طی سال گذشته، بیان کرد: سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۵۵ طرح اشتغال اعم از هدایت شغلی و راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان با همکاری بانک‌های عامل در سطح شهرستان ایجاد شد.

رئیسی با اشاره به بافت محرومیت شهرستان قصرقند با جمعیت قریب به ۷۲۷۰ خانوار تحت حمایت افزود: کمیته امداد حضرت امام(ره) به منظور توانمندسازی افراد تحت حمایت خویش با رویکرد اجرای طرح های اشتغالزایی با توجه به ظرفیت بومی شهرستان، اقدام به معرفی و ثبت درخواست متقاضیان دهک‌های پایین درآمدی می‌کند.

سرپرست کمیته امداد قصرقند اظهار کرد: علاوه بر تسهیلات بانکی در سایر آیتم های توانمندسازی نیز از جمله طرح آموزش کسب و کارها با ۱۲۰ مورد و کاریابی ۱۱ مورد، جمعا موفق به تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های اشتغال سال ۱۴۰۲ شدیم.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)