برگزاری ۱۰ طرح فلاح روضه خوانی خانگی ویژه مددجویان رشتخوار

کد :
69052
آخرین به روزرسانی :
13 خرداد 1403 - 14:17

از پیشنهاد صفحه «برگزاری ۱۰ طرح فلاح روضه خوانی خانگی ویژه مددجویان رشتخوار» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار:

برگزاری ۱۰ طرح فلاح روضه خوانی خانگی ویژه مددجویان رشتخوار

رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار از برگزاری ۱۰ طرح فلاح ویژه مددجویان رشتخوار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد عباسی بیان کرد: طرح فلاح یکی از طرح های مستمر کمیته امداد در زمینه آموزش خانواده ها در مباحث دینی است،  به این صورت است که مددجویان برای برگزاری جلسات روضه خوانی و مداحی در منازلشان ثبت نام می کنند و سپس مبلغین حوزه با حضور در منزل آنها با توجه به نوع مناسبت مداحی و یا مدیحه سرایی می کنند.
رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار با بیان اینکه جلسات در راستای تقویت روحیه مذهبی و ورود مسائل اعتقادی به منازل برگزار می شود، گفت: در این راستا در دهه کرامت ۱۰ جلسه سخنرانی و مدیحه سرایی" طرح فلاح" در ۱۰ منزل زن سرپرست خانوار برگزار شد.
وی در ادامه به برگزاری مسابقه نقاشی باموضوع "دنیای دخترانه ایده ال من"  و  مسابقه کتابخوانی با موضوعات" سبک زندگی زضوی و سیره تربیتی" ویژه مددجویان در دهه کرامت خبر داد.
عباسی تصریح کرد: مسابقه نقاشی بین مددجویان رده ۱۰تا ۱۸سال برگزار شد که تعداد ۲۰ نقاشی ارسال و سه نفر به قید قرعه برنده شد و جوایز نقدی به آنها اهدا شد؛ همچنین در مسابقه کتابخوانی در بین۲۰ دانش آموز مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول ودوم بدر راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی رگزار گردید.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)