بهره مندی بیش از 1000 مددجو از خدمات مشاوره ای کمیته امداد درگز

کد :
69334
آخرین به روزرسانی :
24 خرداد 1403 - 14:35

از پیشنهاد صفحه «بهره مندی بیش از 1000 مددجو از خدمات مشاوره ای کمیته امداد درگز» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد شهرستان درگز:

بهره مندی بیش از 1000 مددجو از خدمات مشاوره ای کمیته امداد درگز

رییس کمیته امداد شهرستان درگز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۷۳ نفر از مددجویان از خدمات مشاوره ای به صورت فردی و گروهی بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، صادق اکبری با اشاره به خدمات مشاوره ای و درمانی توسط کمیته امداد، بیان کرد: هدف از خدمات مشاوره در کمیته امداد شهرستان کاهش مشکلات مددجویان تحت حمایت در زمینه های مختلف می‌باشد.
رییس کمیته امداد شهرستان درگز گفت: مشاوره فردی جهت کاهش حل مشکلات عاطفی نظیر افسردگی ، اضطراب ، کنترل خشم، مهارت ارتباط و....، مشاوره ازدواج جهت افزایش آگاهی از ملاک و معیار ازدواج موفق و در نهایت انتخاب همسر مناسب و مشاوره خانواده  جهت کمک به مددجویان جهت حل مشکلات خانوادگی نظیر ،ارتباط با کودک و نوجوان و شیوه های فرزند پروری و ... در این نهاد انجام می شود.
وی به مشاوره تحصیلی در راستای آموزش روشهای مطالعه ، یاداشت برداری ، ایجاد انگیزه تحصیلی ، کاهش اضطراب امتحان و ... ، آموزشهای پیشگیرانه و مشاور گروهی با تشکیل گروه های درمان با موضوعات مختلف نظیر مهارتهای ارتباطی، اعتماد به نفس، کاهش اضطراب، خود آگاهی ،آموزش مهارتهای ۷ گانه زندگی ،شیوه های صحیح مطالعه و... اشاره کرد.
اکبری، پیگیری دانش آموزان بازمانده از تحصیل و قرارداد با کلینیک مشاوره راه زندگی ( کلینیک رز ) و طلاب علوم دینی جهت برگزاری جلسات آموزش پیشگیرانه برای خانواده های تحت حمایت امداد در شهر و روستا ، انجام مشاوره تلفنی را از دیگر خدمات حوزه مشاوره این اداره عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۷۳ نفر از مددجویان از خدمات مشاوره ای به صورت فردی و گروهی بهره مند شده اند و تلاش می کنیم در سال جاری  با ارائه خدمات مشاوره در سطح شهرستان و آموزش های پیشگیرانه در بخش ها و روستاها در زمینه کسب مهارتهای زندگی ، سبک فرزند پروری ، شرایط ازدواج موفق و عوامل موثر بر تحکیم بنیان خانواده و ... به مددجویان خدمت رسانی گردد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)