بهره مندی 50 مددجوی سرخس از تسهیلات  زیارت عتبات عالیات / اجرای طرح یاس برای 20 دختر

کد :
70775
آخرین به روزرسانی :
3 شهریور 1403 - 14:07

از پیشنهاد صفحه «بهره مندی 50 مددجوی سرخس از تسهیلات  زیارت عتبات عالیات / اجرای طرح یاس برای 20 دختر» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد شهرستان سرخس: 

بهره مندی 50 مددجوی سرخس از تسهیلات  زیارت عتبات عالیات / اجرای طرح یاس برای 20 دختر

رییس کمیته امداد شهرستان سرخس از اعزام 50 مددجوی سرخس به سفر عتبات عالیات و شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: این مددجویان از تسهیلات 5 میلیون تومانی و کمک بلاعوض با مشارکت نیکوکاران بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جواد علی پور بیان کرد: یکی از طرح های کمیته امداد در حوزه فرهنگی طرح شوق زیارت می باشد که در قالب این طرح مددجویان به سفرهای زیارتی مشهد، قم، کربلا و ... مشرف می شوند. 
رییس کمیته امداد شهرستان سرخس، هدف از اجرای طرح شوق زیارت را تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی و دینی مددجویان عنوان کرد و افزود: در این راستا 50 مددجوی کمیته امداد شهرستان به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند. 
وی افزود: این مددجویان از تسهیلات 5 میلیون تومانی و کمک بلاعوض بهره مند شدند.
علی پور در ادامه به اجرای طرح یاس ویژه 30 دختر تحت حمایت 20 تا 40 ساله اشاره کرد و گفت: این دختران در بازه زمانی یک ماه به مدت 60 ساعت از کلاس های امداد و نجات و کمک های اولیه و و مهارت های آسیب های اجتماعی و کارآفرینی، ایده پردازی و بازاریابی و جهاد تبیین بهره مند می شوند.
انتهای پیام
#کمیته_امداد_خراسان_رضوی

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)