تحویل 21 قلم کالا به خانواده های آسیب دیده از سیل درگز

کد :
69179
آخرین به روزرسانی :
20 خرداد 1403 - 12:19

از پیشنهاد صفحه «تحویل 21 قلم کالا به خانواده های آسیب دیده از سیل درگز» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رییس کمیته امداد شهرستان درگز:

تحویل 21 قلم کالا به خانواده های آسیب دیده از سیل درگز

رییس کمیته امداد شهرستان درگز از تحویل 21 قلم کالا به 16 خانواده آسیب دیده از سیل درگز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای سیاست های حمایتی دولت انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، صادق اکبری با اشاره به سیل اخیر که برخی از شهرهای استان از جمله درگز را درگیر کرد، اظهار کرد : چندین روستا در این سیل دچار خسارت  شدند که بلافاصله همکاران این نهاد با کمک عزیزان هلال احمر به منطقه اعزام  شدند و بعد از لایروبی منازل روستائیان، بازدید مجدد و ارزیابی خسارت سیل توسط رئیس و کارشناسان طی چند مرحله  صورت گرفت.
رییس کمیته امداد شهرستان درگز افزود: با همان اول  کمک ستاد فرامین امام پتو و مواد غذایی تحویل سیل زدگان شد و در ادامه لوازم منازلی که در اثر سیل دچار خسارت شده بودند، توسط کمیته امداد  تحویل آنها گردید.
وی این لوازم را تعداد 21 قلم کالا برای 16 خانواده عنوان کرد و گفت: همچنین در سیل یک واحد نانوائی و یک باب فروشگاه خواروبار و یک راس گاو  از یک دامداری تلف شده بود که به صاحبان آن مشاغل هر کدام مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله از محل منابع بانکی پرداخت گردید.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)