تقدیر از 14 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد و نمونه دولتی 

کد :
70781
آخرین به روزرسانی :
3 شهریور 1403 - 14:36

از پیشنهاد صفحه «تقدیر از 14 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد و نمونه دولتی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد شهرستان نیشابور:

تقدیر از 14 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد و نمونه دولتی 

رییس کمیته امداد شهرستان نیشابور گفت: مراسم تقدیر از 14 دانش‌آموز تحت حمایت پذیرفته شده در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ذبیح الله حاجتمند بیان کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و پشتیبانی تحصیلی به صورت حرفه‌ای از دانش‌آموزان مستعد پایه‌های ششم و نهم برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پشتیبانی می‌کند.
رییس کمیته امداد شهرستان نیشابور با بیان اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند، گفت: در حال حاضر کمیته امداد نیشابور بیش از 4 هزار دانش‌آموز را تحت حمایت دارد که در زمینه حمایت از تحصیل دانش آموزان و هدایت تحصیلی آنها برنامه های خوبی در حال انجام است .
وی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه نخبگان و استعدادهای برتر در کمیته امداد، اظهار کرد: بیش از 120 دانش آموز مستعد در زمینه های تحصیلی ، علمی ، قرانی و ورزشی شناسایی شده است (رتبه برتر کنکور ، ثبت اختراع ، نفرات اول مسابقات قران در سطح کشور و ورزشکاران حاضر در تیم ملی ) که طی نیاز سنجی انجام شده از دانش آموز و خانواده های ایشان ، درخواست هایشان در اولویت بررسی و کمک های نقدی و غیر نقدی برایشان انجام شده است .
رئیس کمیته امدادنیشابور از رشد چشمگیر پذیرش دانش‌آموزان تحت حمایت در آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی نسبت به سال قبل خبر داد و ضمن تقدیر از این مدارس خاطرنشان کرد: مدارس نمونه دولتی و سمپاد همکاری خوبی در ثبت نام دانش آموزان تحت حمایت این نهاد دارند .
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)