توزیع 7 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان شهرستان گرمی

کد :
70164
آخرین به روزرسانی :
2 مرداد 1403 - 07:13

از پیشنهاد صفحه «توزیع 7 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان شهرستان گرمی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی خبر داد:

توزیع 7 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان شهرستان گرمی

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون، با یاری نیکوکاران هفت هزار پرس غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گرمی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اباذر همتی اظهار کرد: با همراهی خیران و مراکزنیکوکاری، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش، در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» بیش از هفت هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گرمی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه سه آشپزخانه حسینی در شهرستان گرمی راه‌اندازی شده، اعلام کرد: به منظور تهیه و توزیع این تعداد غذای گرم بیش از 840 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و خیران شهرستان گرمی مساعدت شده است.

همتی افزود: همچنین با مساعدت خیران، ۷۰ بسته معیشتی به ارزش 70 میلیون تومان نیز در بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی با بیان اینکه در تلاش هستیم که به همت خیران عزادار بتوانیم تا پایان ماه صفر در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» غذای گرم و سبدکالا در بین خانوار تحت حمایت توزیع کنیم، گفت: از مردم نیکوکار و عزادار شهرستان گرمی خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکزنیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)