ساخت و تعمیر ۹۵۴ مسکن زلزله زده مددجویان در کاشمر

کد :
70003
آخرین به روزرسانی :
22 تیر 1403 - 07:44

از پیشنهاد صفحه «ساخت و تعمیر ۹۵۴ مسکن زلزله زده مددجویان در کاشمر» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر:

ساخت و تعمیر ۹۵۴ مسکن زلزله زده مددجویان در کاشمر

رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر گفت: مسکن ۹۵۴ مددجو که در زلزله اخیر دچار خسارت و یا تخریب شده ، توسط کمیته امداد کاشمر با همراهی خیرین تعمیر و احداث می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید حسین زاده در بازدید از محل اسکان زلزله زدگان روستاهای محمدیه، سرحوضک،حاجی آباد،کسرینه و زنده جان بصورت چهره به چهره با مددجویانی که در زلزله اخیر،منازلشان دچار خسارت گردیده بود، گفتگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر در این بازدید گفت: با مشارکت خیرین و مقامات استان و شهرستان بزودی  روند ساخت و تعمیر منازل تخریب شده آغاز خواهد شد.
حسین زاده افزود:از ابتدای وقوع حادثه زلزله، کمیته امداد کاشمر در میدان حضور داشته و با برنامه ریزی هایی که انجام شد ، جهت رفع مشکلات و آوار برداری ها پیش قدم شد.
وی بیان کرد: با کمک خیرین و نیروهای جهادی، چادر جهت اسکان زلزله زدگان بصورت امانی اهدا شد و امیدواریم بزودی شاهد شروع ساخت و ساز ها در این مناطق باشیم.
گفتنی است؛ در زلزله اخیر شهرستان کاشمر و روستاهای آن، ۹۵۴ منزل مددجو دچار خسارت شدند که از این تعداد 234 ساختمان به صورت کامل تخریب گردیده است .
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)