نصب 30 نیروگاه خورشیدی خانگی تا پایان سال در کوهسرخ/  برگزاری دوره آموزشی۴۵ نفر از مددجویان کمیته ام

کد :
70792
آخرین به روزرسانی :
3 شهریور 1403 - 15:49

از پیشنهاد صفحه «نصب 30 نیروگاه خورشیدی خانگی تا پایان سال در کوهسرخ/  برگزاری دوره آموزشی۴۵ نفر از مددجویان کمیته ام» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ:

نصب 30 نیروگاه خورشیدی خانگی تا پایان سال در کوهسرخ/  برگزاری دوره آموزشی۴۵ نفر از مددجویان کمیته ام

رئیس کمیته امداد شهرستان  کوهسرخ گفت: جلسه توجیهی ۴۵ نفر از مددجویان کمیته امداد جهت اجرای طرح اشتغال پنل خورشیدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی برهان پناه درحاشیه برگزاری اولین دوره آموزشی پنل های خورشیدی بیان کرد: در راستای اجرای طرح اشتغال پنل های خورشیدی برای اولین بار در شهرستان کوهسرخ دوره آموزشی مراقبت و نگهداری از پنل های خورشیدی ویژه متقاضیان مددجوی کمیته امداد برگزار شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ با اشاره به‌ضرورت ایجاد بستر و زمینه مناسب برای آموزش تخصصی مددجویان اظهار داشت: امید است با توجه به فضای همدلی و همکاری خوب مسئولان کمیته امداد بتوانیم از این فرصت برای اشتغال و توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه بهره ببریم.
وی افزود: مددجویان با کسب مهارت شغلی می توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند و برگزاری دوره‌های آموزش طرح اشتغالزایی نیز در راستای توانمندسازی مددجویان نقشی اساسی دارد.
برهان پناه تصریح کرد: در سال گذشته 1 پنل خورشیدی خانگی برای مددجویان شهرستان نصب و راه اندازی شده است و در سال جاری 30 نفر با تایید شرکت برق جهت دریافت تسهیلات پنل خورشیدی به بانک معرفی شدند و تا پایان سال پنل های خورشیدی برپشت بام خانه های مددجویان نصب خواهد شد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)