همسو کردن کمک های مردمی برای حل مشکلات نیازمندان

کد :
70782
آخرین به روزرسانی :
3 شهریور 1403 - 14:43

از پیشنهاد صفحه «همسو کردن کمک های مردمی برای حل مشکلات نیازمندان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
رئیس کمیته امداد شهرستان تایباد:

همسو کردن کمک های مردمی برای حل مشکلات نیازمندان

رئیس کمیته امداد شهرستان تایباد گفت : در جلسه هم اندیشی با فرماندار شهرستان ، بر همسو کردن کمک های مردمی و سازمان ها برای حل مشکلات نیازمندان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا جهانپور رئیس کمیته امداد شهرستان تایباد بیان کرد: جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی، در جهت رفع مشکلات و همسوسازی  کمک های مردمی، مراکز نیکوکاری و دستگاههای اجرایی در شهرستان با حضور مهدی شیردل فرماندار شهرستان، مدیران مراکز نیکوکاری و مدیر و کارشناسان نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در محل  اتاق جلسات فرمانداری تایباد برگزار گردید.
وی افزود: در این نشست فرماندار تایباد از ادارات اجرایی خصوصا  اداره مالیات شهرستان و خیرین شهرستان درخواست نمود از محل قوانین مربوطه بخشی از مالیات را به مراکز نیکوکاری برای حل مشکلات نیازمندان اختصاص دهند جهانپور گفت: در این نشست بر همکاری بانک های شهرستان نیز جهت پرداخت وام های خرد به مددجویانی که با وامی اندک مشکل آنها رفع می‌شود، تاکید شد.
رییس کمیته امداد شهرستان تایباد تصریح کرد: در ادامه‌ مدیران مراکز نیکوکاری به ارائه گزارش و مشکلات  پرداختند و در پایان از کلیه مدیران با لوح یادبود تقدیر شد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)