پرداخت بیش از 145 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت نیشابور به نیازمندان

کد :
69333
آخرین به روزرسانی :
24 خرداد 1403 - 14:30

از پیشنهاد صفحه «پرداخت بیش از 145 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت نیشابور به نیازمندان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور:

پرداخت بیش از 145 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت نیشابور به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور از پرداخت 145میلیارد و 854 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۴۰۲ توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان و اقشار نیازمند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،  ذبیح الله حاجتمند  بیان کرد: صندوق امداد ولایت، در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان تأسیس شده است و تمام مبالغ سپرده شده در این صندوق به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های حمایتی کارگشایی، ودیعه ، تعمیرات و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور افزود : صندوق امداد ولایت نیشابور سال گذشته با پرداخت 3906 فقره وام قرض الحسنه گره گشای مشکلات نیازمندان بوده است .  
وی افزود: این صندوق با پرداخت 145میلیارد و 854 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سال ۱۴۰۲ به مددجویان و اقشار نیازمند ارائه خدمت کرده است.
حاجتمند با دعوت ازخیران برای مشارکت در این امر نیکو یادآور شد: خیران می توانند از طریق مراجعه حضوری به کمیته امداد و یا با شماره گیری کد دستوری # 05116*8877* در طرح قرض ماندگار که از جمله طرح های صندوق امداد ولایت  در راستای جذب مشارکت های مردمی برای کمک به پرداخت تسهیلات نیازمندان می باشد مشارکت نمایند.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)