پرداخت 111 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد نیشابور در سال 1402

کد :
69217
آخرین به روزرسانی :
21 خرداد 1403 - 11:31

از پیشنهاد صفحه « پرداخت 111 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد نیشابور در سال 1402» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
رئیس کمیته امداد شهرستان نیشابور:

پرداخت 111 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد نیشابور در سال 1402

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور از ارایه 746 فقره تسهیلات اشتغال با مبلغ 111 میلیارد تومان به مددجویان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،  ذبیح الله حاجتمند بیان کرد: و گفت: سال گذشته برای 204 نفر از مددجویان جشن خودکفایی گرفته شده که با رسیدن به درآمد پایدار از خدمات مستمر کمیته امداد خارج شده اند . رییس کمیته امداد شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه : سال ۱۴۰۲ کمیته امداد نیشابور موفق به جذب 93 درصد از تسهیلات اشتغال تبصره 18 شده است افزود: این تسهیلات در قالب طرح های دامداری، کشاورزی، صنایع تولیدی ، خدماتی و صنایع دستی در جهت توانمندی اقتصادی خانواده های نیازمند پرداخت شده است . 
وی با بیان اینکه ماموریت کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان است، اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر 1000 نفر  از خدمات آموزش های مهارتی و پایدارسازی  با اعتباری بالغ  بر 850 میلیون تومان بهره مند گردیده اند و 85 نفر از مددجویان با معرفی به واحد های تولیدی شهرستان مشغول به کار شده اند .
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)