28 فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان خراسان‌شمالی پرداخت شد

کد :
70351
آخرین به روزرسانی :
13 مرداد 1403 - 07:14

از پیشنهاد صفحه «28 فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان خراسان‌شمالی پرداخت شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده

28 فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان خراسان‌شمالی پرداخت شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک ودیعه مسکن در قالب ۲۸ فقره وام به مددجویان استان در سه ماهه نخست سالجاری پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه تامین مسکن از اولویت های مورد نیاز خانواده های تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد: کمیته امداد برای رفع این نیاز مهم خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف ارائه می کند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 28 فقره تسهیلات ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 200 میلیون ریال برای کمک به خانواده‌های فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

الهی راد ادامه داد: کمیته امداد به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض الحسنه خانوارهای تحت حمایت را یاری می دهد که امیدواریم خیرین و نیکوکاران  با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یاری گر این نهاد در تامین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

این مقام مسئول اظهار داشت: مددجویان متقاضی دارای شرایط می توانند اجاره نامه معتبرمنزل خود را در سامانه سها به آدرس(soha.emdad.ir ) بارگذاری نموده و پس از تایید مددکار مربوطه این افراد جهت دریافت وام به بانک معرفی می شوند.

الهی راد با اشاره به اینکه طی سال گذشته 566 فقره وام ودیعه مسکن به ارزش 261 میلیارد ریال پرداخت کرده است، افزود: مبلغ وام ودیعه مسکن با توجه به مبلغ قولنامه متفاوت و از 500 میلیون ریال تا 1 میلیارد ریال خواهد بود.  

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه این نهاد ماهیانه مبلغ 5 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان پرداخت می کند، اظهار داشت: این نهاد از ابتدای امسال 6 میلیارد و 900 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به 671 خانوار پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)