8 کارگاه آموزشی برای 500 مددجوی سرخسی برگزار شد

کد :
69885
آخرین به روزرسانی :
17 تیر 1403 - 13:13

از پیشنهاد صفحه «8 کارگاه آموزشی برای 500 مددجوی سرخسی برگزار شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخس :

8 کارگاه آموزشی برای 500 مددجوی سرخسی برگزار شد

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخس گفت: کارگاه های آموزشی و آگاهی سازی برای ۴۸۷ نفر از زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، نوجوانان و جوانان سرخس در قالب ۸ کارگاه آموزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی پور اصل، بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه هدف مددجویی ، کارگاه های آموزشی و آگاهی سازی برای ۴۸۷ نفر از زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، نوجوانان و جوانان در قالب ۸ کارگاه آموزشی و ۱۳۱ ساعت برگزار شد.


رئیس کمیته امداد شهرستان سرخس با بیان اینکه سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری می تواند در مدیریت زنان بر خانواده موثر باشد، ادامه داد: این برنامه آموزشی با اولویت حضور مادران و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت برگزار شد.


وی به حضور کارشناسان مجرب در زمینه های مشاوره و آموزش اشاره داشت و افزود: از مشاورین، روانشناسان و کارشناسان متخصص پیرامون آشنایی و پیشگیری از بیماری های زنان و مراقبت از سلامتی و کارشناس مشاوره نیز در زمینه اهمیت سلامتی روان و سبک زندگی سالم و نقش آن در سلامت بنیان خانواده نکات آموزشی به مخاطبان ارائه گردید.


علیپوراصل برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف در هر مرحله سنی را حائز اهمیت خواند و گفت: این دوره ها برای توانمندسازی روحی، تقویت و حفظ بنیان خانواده های تحت حمایت موثر است.


انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)